بازدید: 653 نفر نویسنده: زهرا رضوانیان استان ۷ تیر ۱۴۰۵ | 08:55
0

برخورد قاطع دستگاه قضایی با هرگونه تعرض به منابع آبی خراسان جنوبی

دادستان مرکز استان با هشدار نسبت به پیامد‌های برداشت‌های غیرمجاز آب، از برخورد قاطع دستگاه قضایی با هرگونه تعرض به منابع آبی خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نگاه خراسان جنوبی،دادستان مرکز استان برداشت‌های غیرمجاز آب را تهدیدی برای حقوق عامه دانست و گفت: دستگاه قضایی در برابر هرگونه تعرض به منابع آبی، با قاطعیت و بدون اغماض عمل خواهد کرد.احمد قاسمی در دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی افزود: محدودیت منابع آبی ایجاب می‌کند نظارت‌ها تقویت و با هرگونه برداشت خارج از چارچوب قانونی برخورد جدی شود، چراکه این اقدامات مستقیماً منافع عمومی را تحت تأثیر قرار می‌دهد.وی با بیان اینکه برخورد‌های قضایی باید اثر بازدارنده داشته باشد، گفت: رسیدگی به پرونده‌های مرتبط با انشعابات غیرمجاز و برداشت‌های غیرقانونی با اولویت و دقت ویژه انجام می‌شود تا زمینه تکرار تخلف از بین برود.

دادستان مرکز استان خراسان جنوبی افزود: در فرآیند رسیدگی، اعطای تسهیلاتی مانند تقسیط بدهی یا پذیرش اعسار، صرفاً در چارچوب ضوابط و با لحاظ آثار بازدارندگی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

قاسمی همچنین بر ضرورت هماهنگی بیشتر میان دستگاه‌های اجرایی و نظارتی تأکید کرد و گفت: پیشگیری از وقوع تخلف، مستلزم اقدام به‌موقع و گزارش‌دهی دقیق از سوی دستگاه‌های مسئول است.

وی افزود: حفاظت از منابع آبی، یک مسئولیت عمومی است و برخورد قانونی با متخلفان، در راستای صیانت از منافع مردم و تضمین بهره‌مندی عادلانه از این منابع انجام می‌شود.

شبکه های اجتماعی نگاه خراسان جنوبی

منبع خبر: نگاه خراسان جنوبی

نویسنده
زهرا رضوانیان
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید، فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *