بازدید: 655 نفر نویسنده: فاطمه آسمانی استان ۲۷ خرداد ۱۴۰۵ | 08:57
0

اجرای سه پروژه بهسازی و توسعه محورهای شهرستان فردوس

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان فردوس از اجرای سه پروژه در حوزه بهسازی و توسعه راه‌های این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نگاه خراسان جنوبی،امید کاووسی، رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان فردوس با اشاره به اجرای سه پروژه در حوزه بهسازی و توسعه راه‌های این شهرستان اظهار داشت: در راستای ارتقای ایمنی تردد، بهبود کیفیت محورهای مواصلاتی و افزایش رضایتمندی کاربران جاده‌ای، سه پروژه مهم هم‌اکنون در سطح شهرستان در حال اجراست.
وی افزود: اجرای روکش آسفالت محور فردوس ـ دیهوک به طول ۱۰ کیلومتر، نخستین پروژه‌ای است که با هدف بهبود کیفیت مسیر و ارتقای سطح خدمات‌رسانی به کاربران این محور در دست اجرا قرار دارد. این محور یکی از محورهای مهم و پرتردد شهرستان محسوب می‌شود که اجرای روکش آسفالت آن یکی از مطالبات و درخواست‌های مردم منطقه بوده است.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان فردوس ادامه داد: تعریض و شانه سازی محور خانکوک ـ طاهرآباد به طول ۵ کیلومتر از جمله پروژه های درحال اجراست.
وی تصریح کرد:با توجه به عرض کم این محور و تردد گسترده خودروهای سنگین به دلیل وجود معادن متعدد در منطقه تعریض این جاده جهت افزایش ایمنی، کاهش سوانح رانندگی و تسهیل تردد وسایل نقلیه امری ضروری و حیاتی بوده است.
کاووسی در پایان خاطرنشان کرد: روکش ماسه‌آسفالت محور روستایی اسلامیه ـ بیدسکان نیز از دیگر پروژه‌های مهم در حال انجام است که با تکمیل آن شاهد بهسازی سطح راه و رفع نواقص موجود خواهیم بود.
وی تأکید کرد: اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان فردوس با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود توسعه و نگهداری راه‌های شهرستان را به‌صورت مستمر در دستور کار قرار دارد.

شبکه های اجتماعی نگاه خراسان جنوبی

منبع خبر: نگاه خراسان جنوبی

نویسنده
فاطمه آسمانی
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید، فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *