رئیس سازمان مدیریت حملونقل بار و مسافر شهرداری بیرجند از افزایش محدوده خدماترسانی ناوگان اتوبوسرانی به ساکنان بولوار کاج (اراضی موسوی) و شهرک صنوف آلاینده خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نگاه خراسان جنوبی،محسن کدخدا گفت: با دستور و تأکید شهردار بیرجند مبنی بر توسعه خدمات حملونقل عمومی و ارتقای سطح رفاه شهروندان، از روز ۲۳ خردادماه، ساکنان بولوار کاج (اراضی موسوی) و شهرک صنوف آلاینده میتوانند از خدمات ناوگان حملونقل عمومی درونشهری بهرهمند شوند.
وی افزود: ناوگان اتوبوسرانی اختصاصیافته به مسیر بولوار کاج با سرفاصله زمانی ۳۰ دقیقه، از پایانههای اتوبوسرانی میدان شهید خامنه ای(ره ) و میدان آزادی به شهروندان خدماترسانی خواهد کرد.
رئیس سازمان مدیریت حملونقل بار و مسافر شهرداری بیرجند ادامه داد: همچنین یک دستگاه مینیبوس برای سرویسدهی به شهرک صنوف آلاینده اختصاص یافته است که با سرفاصله زمانی یک ساعت از پایانه اتوبوسرانی میدان آزادی فعالیت خواهد داشت.
کدخدا در پایان با قدردانی از همراهی و استقبال شهروندان از ناوگان حملونقل عمومی خاطرنشان کرد: تخصیص ناوگان در خطوط مختلف بر اساس میزان جابهجایی مسافر انجام میشود و در صورت افزایش تقاضا و سرانه جابهجایی مسافر، امکان تقویت و افزایش ناوگان در مسیرهای مورد نیاز وجود خواهد داشت.
منبع خبر: نگاه خراسان جنوبی