مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از کسب رتبه اول روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای خراسان جنوبی در بین ادارات سراسر کشور طی سال ۱۴۰۴ خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نگاه خراسان جنوبی،اسداله جلال زاده مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: بر اساس ارزیابی های انجام شده توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای روابط عمومی این اداره کل در ارزیابی عملکرد یکساله ۱۴۰۴ موفق به کسب رتبه اول در بین ادارات کل کشور شد.
وی افزود: این ارزیابی بر اساس شاخصهایی از جمله شاخصهای اعلامی از سوی سازمان، ارزیابی های میدانی، دیدگاههای مدیریتی و نظرات راهبران مناطق انجام شده است.
جلال زاده تصریح کرد: روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی بین ادارات و جامعه، نقش حیاتی در ترویج آگاهی، شفافیت و اعتماد عمومی ایفا میکند. با ایجاد ارتباط مؤثر و مستمر با ذینفعان، این اداره کل توانسته است تا نیازها و انتظارات مردم را شناسایی کرده و در راستای بهبود خدمات خود گام بردارد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای خراسان جنوبی بر اهمیت تداوم فعالیتهای ارتباطی تأکید کرد و ادامه داد این اداره کل با هدف بهبود روندهای مدیریتی و تقویت ارتباطات، به تلاشهای خود ادامه خواهد داد.
لازم به ذکر است روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای خراسان جنوبی در ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۳نیز موفق به کسب رتبه برتر در بین ادارات کل کشور شد.
منبع خبر: نگاه خراسان جنوبی