بازدید: 668 نفر نویسنده: فاطمه آسمانی استان ۱۰ خرداد ۱۴۰۵ | 08:38
0

مشارکت ۱۲ میلیارد تومانی مردم خراسان جنوبی در پویش نذر قربانی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی از مشارکت ۱۲ میلیارد تومانی مردم نیکوکار استان در پویش «نذر قربانی» خبر داد و گفت: این مشارکت گسترده، زمینه حمایت از هزاران خانواده نیازمند را فراهم کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نگاه خراسان جنوبی،محمد عرب اظهار کرد: پویش «نذر قربانی» با هدف کمک به تأمین نیازهای معیشتی خانواده‌های تحت حمایت و اقشار کم‌برخوردار، با همکاری ۱۴۷ مرکز نیکوکاری و در قالب ۲۱ دفتر اجرایی کمیته امداد در سراسر استان برگزار شد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی با قدردانی از مشارکت مردم در این طرح گفت: در شرایطی که بسیاری از خانواده‌ها با مشکلات اقتصادی و افزایش هزینه‌های زندگی مواجه هستند، مردم استان بار دیگر با روحیه ایثار و نوع‌دوستی خود نشان دادند که حمایت از نیازمندان همچنان یکی از ارزش‌های مهم اجتماعی در خراسان جنوبی است.

عرب با اشاره به نحوه توزیع کمک‌های جمع‌آوری‌شده افزود: کمیته امداد با استفاده از ظرفیت مراکز نیکوکاری، خیران و گروه‌های مردمی، نذورات و کمک‌های مردمی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با رعایت عدالت و اولویت‌بندی نیازها بین خانواده‌های نیازمند، ایتام و مددجویان تحت حمایت توزیع می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: پویش نذر قربانی هر ساله با هدف ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری، توسعه مشارکت‌های مردمی و کمک به معیشت اقشار کم‌برخوردار اجرا می‌شود و نقش مؤثری در تقویت همبستگی اجتماعی و حمایت از خانواده‌های آسیب‌پذیر دارد.

شبکه های اجتماعی نگاه خراسان جنوبی

منبع خبر: نگاه خراسان جنوبی

نویسنده
فاطمه آسمانی
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید، فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *