بازدید: 674 نفر نویسنده: زهرا رضوانیان فرهنگی ۷ خرداد ۱۴۰۵ | 09:25
0

کمک‌های نقدی خیران بیرجند در پویش نذر و قربانی ۲ برابر شد

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بیرجند گفت: میزان کمک‌های نقدی خیران این شهرستان در پویش نذر و قربانی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲ برابر افزایش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نگاه خراسان جنوبی، محمد معمار از ابتدای اجرای این پویش تاکنون، با همراهی خیران، مشترکان صدقات، حامیان ایتام و مؤسسه‌های خیریه، بیش از ۶ میلیارد ریال کمک نقدی جمع‌آوری شده است.

وی بیان کرد: در قالب این پویش همچنین ۲۲ رأس دام سبک میان خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بیرجند ادامه داد: همچنین یک نفر شتر و ۶ رأس گوسفند نیز به ارزش حدود سه میلیارد ریال قربانی شده است.

وی با اشاره به مشارکت مراکز نیکوکاری در این طرح اظهار کرد: مراکز نیکوکاری شهرستان بیرجند نیز در مجموع ۱۲ میلیارد ریال کمک نقدی و غیرنقدی در پویش نذر و قربانی جمع‌آوری کرده‌اند.

معمار با قدردانی از اعتماد و مشارکت خیران در کمک به نیازمندان افزود: گوشت‌های قربانی پس از انجام مراحل بهداشتی و بسته‌بندی مناسب، با اولویت سالمندان و بیماران بین خانواده‌های تحت حمایت توزیع می‌شود.

شبکه های اجتماعی نگاه خراسان جنوبی

منبع خبر: نگاه خراسان جنوبی

نویسنده
زهرا رضوانیان
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید، فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *