رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بیرجند گفت: میزان کمکهای نقدی خیران این شهرستان در پویش نذر و قربانی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲ برابر افزایش یافته است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نگاه خراسان جنوبی، محمد معمار از ابتدای اجرای این پویش تاکنون، با همراهی خیران، مشترکان صدقات، حامیان ایتام و مؤسسههای خیریه، بیش از ۶ میلیارد ریال کمک نقدی جمعآوری شده است.
وی بیان کرد: در قالب این پویش همچنین ۲۲ رأس دام سبک میان خانوادههای نیازمند توزیع شده است.
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بیرجند ادامه داد: همچنین یک نفر شتر و ۶ رأس گوسفند نیز به ارزش حدود سه میلیارد ریال قربانی شده است.
وی با اشاره به مشارکت مراکز نیکوکاری در این طرح اظهار کرد: مراکز نیکوکاری شهرستان بیرجند نیز در مجموع ۱۲ میلیارد ریال کمک نقدی و غیرنقدی در پویش نذر و قربانی جمعآوری کردهاند.
معمار با قدردانی از اعتماد و مشارکت خیران در کمک به نیازمندان افزود: گوشتهای قربانی پس از انجام مراحل بهداشتی و بستهبندی مناسب، با اولویت سالمندان و بیماران بین خانوادههای تحت حمایت توزیع میشود.
منبع خبر: نگاه خراسان جنوبی