رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی از کشف 120هزار لیتر سوخت قاچاق خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نگاه خراسان جنوبی،سرهنگ یدالله دهقان گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اشراف اطلاعاتی و کنترل محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی، موفق شدند طی ۲۴ ساعت گذشته چند محموله سوخت قاچاق را شناسایی و توقیف کنند.
وی افزود: در این عملیاتها مقدار ۱۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از چهار دستگاه تانکر سوخت کشف شد که در این رابطه 4 متهم دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.
سرهنگ دهقان با بیان اینکه در یک هفته گذشته بالغ بر 330هزار لیتر انواع سوخت قاچاق از 13 دستگاه تانکر کشف شد خاطرنشان کرد: پلیس با هرگونه فعالیت غیرقانونی در حوزه قاچاق برخورد جدی کرده و از شهروندان نیز میخواهد در صورت مشاهده موارد مشکوک، موضوع را از طریق مرکز فوریتهای پلیسی اطلاع دهند.
منبع خبر: نگاه خراسان جنوبی