مدیرکل استاندارد خراسان جنوبی گفت : سامانه مردمدار به شماره ۱۵۱۷ صرفاً برای ثبت گزارشهای مردمی و ارائه برخی خدمات اطلاعرسانی طراحی شده و امکان انتقال تماس به سایر خطوط مجموعه را ندارد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نگاه خراسان جنوبی، مصطفی بذری با اشاره به تماسهای مکرر شهروندان با سامانه مردمدار (۱۵۱۷) و بروز برخی سوءبرداشتها درباره کارکرد آن، گفت: این سامانه تنها برای ثبت گزارشهای مردمی، استعلام شناسه ملی آسانسور و بررسی پروانههای کاربرد علامت استاندارد مورد استفاده قرار میگیرد.
وی افزود: سامانه ۱۵۱۷ امکان برقراری تماس یا انتقال تماس به سایر خطوط داخلی، درونشهری یا برونشهری این سازمان را ندارد.
مدیر کل استاندارد خراسان جنوبی در پایان از شهروندان خواست برای برقراری ارتباط با اداره کل استاندارد خراسان جنوبی از سایر شمارههای تماس این مجموعه که در پرتال رسمی درج شده است، استفاده کنند
منبع خبر: نگاه خراسان جنوبی