معاون عمران،حمل و نقل و ترافیک شهرداری بیرجند گفت: عملیات بتنریزی المان میدان سپاه به پایان رسیده و این پروژه عمرانی از ابتدای اسفند ۱۴۰۲ تاکنون به پیشرفت فیزیکی حدود ۴۰ درصدی رسیده است.
مهندس حدیدی نژاد معاون عمران،حمل و نقل و ترافیک شهرداری بیرجند، در گفتوگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی نگاه خراسان جنوبی با اشاره به روند اجرای پروژه احداث المان میدان سپاه اظهار کرد: این پروژه با هدف زیباسازی منظر شهری، ارتقای هویت بصری شهر و ساماندهی یکی از میادین مهم بیرجند در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.
وی افزود: در حال حاضر عملیات بتنریزی المان به طور کامل انجام شده و اجرای بخشهای مختلف پروژه با پیشرفت فیزیکی حدود ۴۰ درصد در حال انجام است.
معاون عمران،حمل و نقل و ترافیک شهرداری بیرجندبا اشاره به عملیات اجرایی پیرامون میدان سپاه تصریح کرد: عملیات خاکی اطراف میدان نیز هماکنون با پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی در دست اجراست و پیشبینی میشود حداکثر تا دو هفته آینده این بخش از پروژه به اتمام برسد.
حدیدی نژاد ادامه داد: از ابتدای آغاز عملیات اجرایی پروژه در اسفندماه سال ۱۴۰۲ تاکنون حدود ۱۶ میلیارد تومان برای اجرای این طرح هزینه شده است.
وی با بیان اینکه بخش مهمی از زیرسازی و اجرای فونداسیون پروژه انجام شده است، خاطرنشان کرد: در صورت تأمین اعتبار لازم، عملیات اجرایی پروژه تا پایان سال جاری تکمیل و به بهرهبرداری خواهد رسید.
معاون عمران،حمل و نقل و ترافیک شهرداری بیرجند تأکید کرد: مدیریت شهری تلاش دارد با اجرای پروژههای عمرانی و المانهای شهری، ضمن ارتقای کیفیت فضاهای عمومی، جلوهای مناسب و درخور شأن شهر بیرجند برای شهروندان و مسافران ایجاد کند
منبع خبر: نگاه خراسان جنوبی