بازدید: 822 نفر نویسنده: سید علی اسلامی استان ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۵ | 10:29
0

پیدا شدن ۲ دامپزشک مفقود شده در کویر خوسف

سرپرست جمعیت هلال‌احمر خوسف از پیدا شدن ۲ دامپزشک مفقود شده در بیابان‌های عشایری «مهرخش» این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نگاه خراسان جنوبی، محمد بهمدی روز شنبه در تشریح جزئیات این حادثه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ساعت ۱۵:۳۰ روز جمعه ۱۸ اردیبهشت‌ماه جاری، گزارشی مبنی بر مفقود شدن ۲ نفر از کارکنان دامپزشکی خوسف که برای بررسی مورد حیوان‌گزیدگی به مناطق عشایری اعزام شده بودند، به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات (EOC) استان اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله پس از دریافت خبر و انجام هماهنگی‌های لازم، یک تیم عملیاتی امداد و نجات از پایگاه جاده‌ای «خور» به منطقه مورد نظر اعزام شود.

سرپرست جمعیت هلال‌احمر خوسف تصریح کرد: این دامپزشکان به دلیل آشنا نبودن کافی با مسیر در کیلومتر ۴۰ بیابان‌های عشایری مهرخش خور راه را گم کرده بودند که پس از ۲ ساعت عملیات جست‌وجو و نجات، توسط امدادگران پیدا شدند.

وی بیان کرد: این افراد در سلامت کامل به منطقه امن در محله عشایری مهرخش منتقل شدند و عملیات با موفقیت به پایان رسید.

شبکه های اجتماعی نگاه خراسان جنوبی

منبع خبر: نگاه خراسان جنوبی

نویسنده
سید علی اسلامی
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید، فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *