فرمانده انتظامي شهرستان"فردوس" از دستگيري ۲ نفر سارق اماکن در اين شهرستان خبرداد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نگاه خراسان جنوبی، فرمانده انتظامی شهرستان فردوس اظهار داشت: درپي وقوع يک فقره سرقت از اماکن در سطح این شهرستان، پيگيري و بررسي موضوع در دستوركار ماموران انتظامي قرار گرفت.
وي افزود: ماموران دايره تجسس “کلانتري ۱۲ باغستان” شهرستان فردوس طي يک عمليات با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات پليسي ، ۲ نفر سارق را در اين خصوص شناسايي و تحت تعقيب قرار دادند و پس از هماهنگي با مرجع قضائي سارقین را در مخفیگاه دستگير کردند.
فرمانده انتظامي شهرستان فردوس بيان داشت: سارقین دستگير شده در بازجويي و تحقيقات پليسي ، به يک فقره سرقت اماکن اعتراف کرد که بخشي از اموال مسروقه از محل کشف گرديد.
سرهنگ مريمي با اشاره به اين که متهمین دستگير شده به همراه پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شد خاطرنشان كرد: پليس با تشديد اقدامات پيشگيرانه به صورت شبانهروزي براي تامين امنيت همشهريان تلاش ميكند و از هيچ کوششي فروگذار نخواهد کرد.
منبع خبر: نگاه خراسان جنوبی