بازدید: 1192 نفر نویسنده: زهرا رضوانیان درمیان ۳۱ فروردین ۱۴۰۵ | 12:38
0

دبستانی با نام شهدای دانش آموز میناب در درمیان نام‌گذاری شد

رئیس آموزش و پرورش شهرستان درمیان گفت: برای اولین بار در کشور آموزشگاهی را به نام «شهدای دانش آموز مدرسه شجره طیبه میناب» در درمیان نامگذاری شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نگاه خراسان جنوبی، هادی حمیدی صبح دوشنبه در سوگواره اظهار کرد: میزبان اصلی این جلسه را شهدای دانش آموزان مدرسه شجره طیبه میناب می دانیم.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان درمیان گفت: آنچه در روز اول جنگ سوم تحمیلی در میناب رخ داد در هیچ فرهنگ و جامعه ای مورد پذیرش نیست.

حمیدی ادامه داد: آنچه مظلومیت دانش آموزان میناب را بیش از قبل اثبات کرد این بود که چون رهبرشان با زبان روزه شهید شدند.

وی ادامه داد: این افتخار را داریم که در شهرستان درمیان برای اولین بار در کشور آموزشگاهی را به نام شهدای دانش آموز مدرسه شجره طیبه میناب نامگذاری کردیم.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان درمیان اظهار کرد: این دانش آموزان با شهادت درس و مشق خود را کامل کردند.

حمیدی گفت: به والدین این دانش آموزان شهید می گوییم که با شما همدرد هستیم و افتخار می کنیم نام فرزندان شما بر سردر آموزشگاه ما است.

شبکه های اجتماعی نگاه خراسان جنوبی

منبع خبر: نگاه خراسان جنوبی

نویسنده
زهرا رضوانیان
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید، فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *