بازدید: 808 نفر نویسنده: زهرا رضوانیان استان ۲۴ فروردین ۱۴۰۵ | 09:52
0

خراسان‌جنوبی دبیر منطقه ۹ استانهای وزارت اقتصاد شد/ تمرکز بر هم‌افزایی و تسهیل تصمیم‌گیری اقتصادی

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان‌جنوبی از انتخاب این استان برای اولین بار به عنوان دبیر منطقه ۹ کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نگاه خراسان جنوبی،مرتضی ذاکریان با اشاره به انتخاب خراسان‌جنوبی به عنوان دبیر منطقه ۹ استانهای وزارت اقتصاد اظهار کرد: این جایگاه فرصت ارزشمندی برای تقویت هماهنگی بین استان‌های عضو و بهره‌گیری از ظرفیت‌های مشترک در حوزه‌های اقتصادی است.
وی افزود: دبیرخانه منطقه ۹ با هدف تسهیل در انتقال دیدگاه‌ها، افزایش سرعت تصمیم‌گیری و ایجاد ارتباط مؤثر میان استان‌ها و وزارت امور اقتصادی و دارایی فعالیت خواهد کرد.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان‌جنوبی ادامه داد: استفاده از نظرات کارشناسی، هم‌افزایی میان مدیران استان‌ها و ایجاد بستر مناسب برای طرح مسائل و پیشنهادات از مهم‌ترین اهداف این دبیرخانه است.
ذاکریان بیان کرد: تلاش خواهیم کرد با ایجاد یک ساختار منسجم، زمینه بررسی دقیق‌تر موضوعات اقتصادی و ارائه راهکارهای کاربردی در سطح منطقه ای و ملی فراهم شود.
وی تصریح کرد: تقویت تعاملات بین استانی، تسریع در پیگیری مصوبات و ارتقای نقش استان‌ها در
فرآیندهای تصمیم‌سازی از دیگر رویکردهای مهم در این مسیر خواهد بود.
ذاکریان خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری و همراهی تمامی استان‌های منطقه ۹، بتوانیم گام‌های مؤثری در راستای توسعه اقتصادی و بهبود شاخص‌های مرتبط برداریم.

شبکه های اجتماعی نگاه خراسان جنوبی

منبع خبر: نگاه خراسان جنوبی

نویسنده
زهرا رضوانیان
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید، فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *