بازدید: 675 نفر نویسنده: زهرا رضوانیان استان ۹ فروردین ۱۴۰۵ | 08:38
0

آبگیری بیش از ۱۱میلیون مترمکعب سازه های آبخیزداری خراسان جنوبی

سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گفت : با بارش‌های اخیر، حدود ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار متر مکعب آب در ۴۵۰ سازه آبخیزداری در سطح استان ذخیره شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نگاه خراسان جنوبی،مهدی کرباسچی سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گفت :فردوس با ۴ میلیون متر مکعب، بیرجند با ۳ میلیون متر مکعب، خوسف با ۲ میلیون متر مکعب و نهبندان با ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار متر مکعب، بیشترین میزان آبگیری را داشته‌اند.

وی گفت :میزان آبگیری در فروردین ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، شاهد افزایش ۵۳ برابری بوده است.

سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی گفت ؛ خراسان جنوبی دارای ۲۴۰۰ سازه آبخیزداری با ظرفیت آبگیری ۸۶ میلیون متر مکعب است.

شبکه های اجتماعی نگاه خراسان جنوبی

منبع خبر: نگاه خراسان جنوبی

نویسنده
زهرا رضوانیان
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید، فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *