سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گفت : با بارشهای اخیر، حدود ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار متر مکعب آب در ۴۵۰ سازه آبخیزداری در سطح استان ذخیره شده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نگاه خراسان جنوبی،مهدی کرباسچی سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گفت :فردوس با ۴ میلیون متر مکعب، بیرجند با ۳ میلیون متر مکعب، خوسف با ۲ میلیون متر مکعب و نهبندان با ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار متر مکعب، بیشترین میزان آبگیری را داشتهاند.
وی گفت :میزان آبگیری در فروردین ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، شاهد افزایش ۵۳ برابری بوده است.
سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی گفت ؛ خراسان جنوبی دارای ۲۴۰۰ سازه آبخیزداری با ظرفیت آبگیری ۸۶ میلیون متر مکعب است.
منبع خبر: نگاه خراسان جنوبی