بازدید: 803 نفر نویسنده: احسان فوداجی استان ۲۸ اسفند ۱۴۰۴ | 10:08
0
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی :

پرداخت بیش از ۴.۱ همت اعتبار در خراسان جنوبی

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی، از پرداخت بیش از چهار هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار در استان از ابتدای سال جاری خبر داد.

مرتضی ذاکریان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نگاه خراسان جنوبی،مرتضی ذاکریان، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی گفت:خزانه استان اعتبارات هزینه ای مربوط به ۲۱ دستگاه اجرایی را پرداخت می‌کند و همچنین اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای نیز به حدود ۱۰۰ دستگاه اجرایی در سطح استان، از جمله شهرداری‌ها پرداخت می‌شود.
ذاکریان افزود: تاکنون از محل اعتبارات سال ۱۴۰۴، در بخش اعتبارات هزینه‌ای حدود هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان پرداخت شده و حقوق و عیدی تمامی کارکنان دستگاه‌های اجرایی نیز به طور کامل پرداخت شده است.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی ادامه داد: در مجموع، از محل اعتبارات هزینه‌ای و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای، بیش از چهار هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان، معادل ۴.۱ همت، به دستگاه‌های اجرایی استان پرداخت شده است.
وی تأکید کرد: در حال حاضر هیچ‌گونه تخصیص بدون نقدینگی در استان وجود ندارد؛ به این معنا که هر میزان اعتباری که از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تخصیص داده شده، نقدینگی آن نیز تأمین و پرداخت شده است.
ذاکریان همچنین به وضعیت درآمدهای عمومی استان اشاره کرد و گفت: وصول درآمدهای عمومی نیز طبق برنامه در حال انجام است و روند تأمین منابع برای پرداخت اعتبارات ادامه دارد.

شبکه های اجتماعی نگاه خراسان جنوبی

منبع خبر: نگاه خراسان جنوبی

نویسنده
احسان فوداجی
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید، فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *