حضور حماسی مردم در روز قدس نشانهای از شکست دشمنان است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نگاه خراسان جنوبی، در متن پیام سید محمدرضا هاشمی آمده است: بار دیگر ملت بزرگ و انقلابی ایران، بهویژه مردم مؤمن و بصیر استان خراسان جنوبی، در لبیک به فرمان تاریخی رهبر کبیر انقلاب(ره) با حضور گسترده و شکوهمند خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، حماسهای از ایمان، بصیرت و همبستگی را رقم زدند و فریاد مظلومیت ملت فلسطین را در هنگامه تحولات خطیر منطقه طنینانداز کردند.
در بخش دیگری از این پیام، با اشاره به شرایط حساس کنونی و توطئههای دشمنان علیه امنیت و اقتدار کشور، تصریح شده است: این حضور پرشور در شرایطی صورت گرفت که کشور عزیزمان، متأثر از جنایت های آمریکای خونخوار و رژیم صفاک اسرائیل در غم شهادت قائد عظیمالشأن و صدها نفر از هموطنانمان، در ماتمی عظمی فرو رفته، با این وجود ملت فهیم ایران با تکیه بر وحدت و امید، جلوهای هایی کمنظیر از صلابت و اقتدار ایران را در قدس ۱۴۴۷ به جهانیان مخابره کردند و نشان دادند.
در این پیام تاکید شده است: مسیر عزت، استقلال و پیشرفت این سرزمین، با هیچ ترفند و دسیسهای مسدود شدنی نیست.
استاندار خراسان جنوبی در پیام خود، حضور آگاهانه مردم را پاسخی محکم به بدخواهان نظام برشمرد و بیان کرد: بدون تردید حضور مردم آگاه و انقلابی، پاسخی محکم به همه آنهایی است که میخواستند روحیه مقاومت و اتحاد را در ملت ما تضعیف کنند و پرچم صلابت میهن را بر زمین زنند.
در این پیام ضمن تجلیل از تمامی اقشار شرکتکننده و نهادهای برگزارکننده مراسم آمده است: اینجانب با خضوع و افتخار، از آحاد مردم شریف، خانوادههای معظم شهدا، جوانان، فرهنگیان، روحانیون معزز، اصناف، و همه اقشار جامعه که در این حماسه الهی حضور یافتند، صمیمانه تشکر نموده، قدردان تلاشهای ارزنده نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی، هلالاحمر، رسانههای جمعی و دستگاه های اجرایی برای برگزاری هرچه منظمتر این مراسم میباشم.
در ادامه این پیام آمده است: قطع به یقین، حضور آگاهانه و وحدتبخش شما، نشان از پویایی جامعه ایرانی در برابر سیاستهای تفرقه افکن و فشارهای بیگانگان دارد، امید که با توکل بر خداوند متعال و تحت هدایتهای رهبر معظم انقلاب، حضرت آیتالله سیدمجتبی حسینی خامنهای (حفظه الله) بتوانیم در مسیر اعتلا، آرامش و پیشرفت کشور بیش از پیش گام برداریم.
منبع خبر: نگاه خراسان جنوبی