مهدی مرتضوی مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی گفت: همچون سال گذشته مراسم احیای دانش آموزی استان از شبکه های سراسری و خاوران پخش می شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نگاه خراسان جنوبی،مرتضوی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی نگاه خراسان جنوبی ضمن تسلیت این شهادت سیدالشهدای انقلاب اسلامی ایران(ره) و امیرالمومنین (ع) از برگزاری مراسم احیای دانش آموزی خبر داد و افزود: این مراسم باشکوه با حضور دانش آموزان، اولیا و فرهنگیان در مسجد خاتم النبیین (ص) شهر بیرجند از شب نوزدهم شروع شد و در شب های بیست و یکم و بیست و سوم نیز برگزار و به صورت زنده از شبکه های آموزش و خاوران پخش خواهد شد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی با تاکید بر اثر تربیتی بی نظیر ماه مبارک رمضان گفت: ماه مبارک رمضان و به ویژه شب های قدر فرصتی بی نظیر برای تعمیق معارف دینی در میان دانش آموزان است همزمانی شب های قدر امسال با نبرد جبهه حق و جبهه باطل وظیفه دستگاه تعلیم و تربیت را دوچندان کرده است و می کوشیم زمینه نقش آفرینی و اثرگذاری دانش آموزان را در اعتلای ایران اسلامی فراهم تر آوریم.
وی ادامه داد:بخش بزرگی از این مراسم که به یاد شهدای عزیز به ویژه معلمین و دانش آموزان شهید و سیدالشهدای ایران برپا شده است توسط خود دانش آموزان مدیریت و اجرا می گردد همان طور که در سایر محافل احیا نیز دانش آموزان حضوری پررنگ و موثر دارند.
مرتضوی در پایان با دعوت جامعه دانش آموزی و فرهنگی استان به استمرار حضور در میدان دفاع از میهن، افزود: بی شک در جنگ رمضان، جبهه اسلام با عنایت خداوند قادر متعال و بنا بر وعده صادق قرآن کریم، بر جبهه استکبار جهانی پیروز خواهد شد.
منبع خبر: نگاه خراسان جنوبی