بازدید: 1101 نفر نویسنده: زهرا رضوانیان استان ۲۱ بهمن ۱۴۰۴ | 12:26
0

برقراری پرواز جدید در مسیر تهران به بیرجند در روزهای جمعه

با برقراری پرواز جدید شرکت پارس‌ایر، تعداد پروازهای هفتگی بیرجند به 18 سورتی افزایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نگاه خراسان جنوبی،

عباس سیدی، مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان جنوبی  امروز در جمع رسانه ها اظهار داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته، پرواز جدیدی توسط شرکت هواپیمایی پارس‌ایر در مسیر تهران–بیرجند–تهران برای روزهای جمعه پیش‌بینی و برقرار شده است.

وی در تشریح جدول زمانی این پرواز افزود: این پرواز ساعت 10:45 از فرودگاه مهرآباد تهران انجام شده و در ساعت 12:00 در باند فرودگاه بین‌المللی شهید کاوه بیرجند به زمین می‌نشیند. همچنین بر اساس برنامه تنظیم شده، این هواپیما در ساعت 12:45 فرودگاه بیرجند را به مقصد پایتخت ترک خواهد کرد.

افزایش پروازهای هفتگی مرکز استان به 18 مورد

مدیرکل فرودگاه‌های استان با اشاره به تاثیر این اقدام بر مجموع ظرفیت هوایی استان خاطرنشان کرد: با افزوده شدن این سورتی جدید، تعداد پروازهای رفت و برگشت فرودگاه بیرجند به 18 پرواز در هفته ارتقا یافته است.

سیدی تصریح کرد: از مجموع پروازهای هفتگی، 16 پرواز در مسیر راهبردی تهران–بیرجند–تهران و 2 پرواز نیز در مسیر بیرجند–مشهد–بیرجند انجام می‌شود. این افزایش تعداد پروازها، گام مهمی در جهت کاهش دغدغه شهروندان، اساتید دانشگاه و بازرگانانی است که نیاز به برنامه‌ریزی دقیق برای سفرهای کاری و تحصیلی خود دارند.

مدیریت فرودگاه‌های استان خراسان جنوبی تاکید کرد که تلاش‌ها برای تثبیت پروازهای موجود و همچنین رایزنی با سایر شرکت‌های هواپیمایی جهت افزایش تنوع ساعات پروازی در طول هفته همچنان در دستور کار قرار دارد تا شاهد بهبود خدمات‌رسانی به مردم شریف استان باشیم.

شبکه های اجتماعی نگاه خراسان جنوبی

منبع خبر: نگاه خراسان جنوبی

نویسنده
زهرا رضوانیان
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید، فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *