استاندار خراسان جنوبی در آیین افتتاح مجتمع فوریتهای خدمات اجتماعی ویژه بانوان، این مجموعه را اقدامی ارزشمند در راستای صیانت از کرامت انسانی، گرهگشایی از مشکلات اجتماعی و تحقق مردمداری دانست.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نگاه خراسان جنوبی؛ سیدمحمدرضا هاشمی استاندار خراسان جنوبی با تبریک ایام ماه مبارک رجب و اشاره به سیره امیرالمؤمنین حضرت علی (ع) در خدمترسانی به مردم، اظهار داشت: فرهنگ نوعدوستی، مهربانی با مردم و توجه به مسائل اجتماعی، ریشه در تعالیم اسلامی دارد و این مجتمع نیز با همین رویکرد و در ایامی معنوی به بهرهبرداری رسیده است.
استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اهمیت توجه به همه اقشار جامعه گفت: همه شهروندان، بدون استثنا، شایسته احترام هستند و ایجاد چنین فضاهایی برای بانوانی که به هر دلیل دچار آسیبهای اجتماعی یا فقدان سرپناه شدهاند، اقدامی ضروری و قابل تقدیر است.
وی با قدردانی از شهردار بیرجند و مجموعه مدیریت شهری افزود: اقدامات زیربنایی و ماندگار شهرداری بیرجند در حوزه خدمات اجتماعی، عمرانی و فرهنگی شایسته تقدیر است و این دستاوردها نتیجه تلاش مجموعهای هماهنگ و متعهد در مدیریت شهری است.
استاندار خراسان جنوبی همچنین به سطح بالای فرهنگ عمومی و مشارکت اجتماعی مردم بیرجند اشاره کرد و گفت: بسیاری از مهمانان و هیئتهای ملی که به این شهر سفر کردهاند، از پاکیزگی، نشاط شهری، مبلمان شهری و فرهنگ عمومی مردم بیرجند به نیکی یاد کردهاند که این موضوع مرهون فرهنگ بالای شهروندان و تلاش شبانهروزی کارکنان شهرداری است.
منبع خبر: نگاه خراسان جنوبی