بازدید: 1207 نفر نویسنده: احسان فوداجی بیرجند ۳ فروردین ۱۴۰۴ | 08:48
0

اسکان بیش از 133 هزار مسافر نوروزی

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردسگری و صنایع دستی خراسان جنوبی از اسکان بیش از 133 هزارمسافر نوروزی در استان خبر داد.

به گزارش نگاه خراسان جنوبی؛ سید احمد برآبادی عصر شنبه در اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان در سال 1404 با بیان این که 4 جلسه ستاد خدمات سفر در گذشته به ریاست استاندار برگزار شده است، گفت: بازدید استاندار از اقدامات ستادهای خدمات سفر شهرستات های استان از قبل از شروع سال جدید آغاز و درسال جاری هم تداوم دارد که در نوع خود کار کم سابقه ای در این زمینه در استان است.

وی خاطرنشان کرد: از 27 اسفند تا پایان روز گذشته کار اسکان 133 هزار و 473 نفر در استان انجام شد که از این تعداد 71 هزار و 309 نفر در مدارس آموزش و پرورش اسکان یافته اند و بیشترین اسکان مسافران در کمپ های شهرداری و بوستان ها با 12 هزار 259 نفر بوده است.

به گفته برآبادی 10 هزار نفر هم در مناطق گردشگری و اقامت گاه های بوم گردی و 296 نفر نیز در هتل ها اسکان یافته اند و در مجموع 133 هزار اسکان داشته ایم .

برای اسکان های اضطراری هم مساجد، حسینیه ها و هئیت های فرهنگی و مذهبی پیش بینی شده اند با این وجود تاکنون بیش از 5 هزار اسکان در این خصوص داشته ایم.

شبکه های اجتماعی نگاه خراسان جنوبی
نویسنده
احسان فوداجی
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید، فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *