رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان " گفت: مأموران اين پليس در يک عمليات مشترک با پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي تهران غرب 105 کيلو و 100 گرم ترياک کشف و 5 متهم دستگير کردند.
به گزارش خبرنگار نگاه خراسان جنوبی، به نقل از خبرگزاري پليس، سرهنگ عليرضا فولادي اظهار داشت: مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان جنوبي طي اخباري واصله از پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي تهران غرب مبني بر حمل مواد مخدر توسط سوداگران مرگ دريافت کردند كه تيم هاي عملياتي مبارزه با مواد مخدر براي بررسي موضوع اعزام شدند.
وي بيان داشت: ماموران هنگام کنترل محور”خوسف- بيرجند” به يک دستگاه سواري سمند كه با سرعت در حال حركت بود، مشکوک شدند که مأموران در يک اقدامي منسجم و هماهنگ خودرو را متوقف کردند و در بازرسي از آن 105 کيلو و 100 گرم ترياک کشف کردند.
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان جنوبي با اشاره به اين که مأموران در ادامه عمليات 2 سواري پژو 405 ديگر را که خودروي حامل مواد مخدر را اسکورت مي کرد توقيف کردند؛ تصريح کرد: در اين زمينه 3 خودرو توقيف و 5 متهم دستگير که با تشکيل پرونده به مراجع قضائي معرفي شدند.
اين مقام انتظامي خاطرنشان کرد: برخورد ماموران انتظامي با سوداگران مرگ و قاچاقچيان مواد مخدر قاطع و بدون با جديت هرچه تمامتر بوده و شهروندان در صورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را به پليس 110 اطلاع دهند.
انتهای پیام/
منبع خبر: خبرگزاري پليس