به گزارش نگاه خراسان جنوبی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، با بیان اینکه هم اکنون 211 بیمار با علائم بیماری حاد تنفسی در بیمارستانهای استان بستری هستند گفت: از این تعداد 100 نفر مبتلا قطعی بیماری کرونا و 20 نفر از مبتلایان کرونا در بخش مراقبتهای ویژه بستری هستند.
دهقانی با بیان اینکه حال عمومی 3 نفر از بیماران کرونایی بستر در بخش مراقبتهای ویژه وخیم است افزود: متاسفانه با ثبت 2 مورد جدید فوت در اثر کرونا در شبانه روز گذشته تعداد فوتیها در اثر بیماری کرونا به 168مورد در خراسان جنوبی رسید.