به گزارش اصحاب رسانه، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: تاکنون از دو هزار و 83 آزمایش انجام شده، هزار و 619 نفر تست شان منفی و 464 نفر جواب تست شان مثبت شد.
مهدی زاده افزود: از این تعداد 407 بیمار از بیمارستانها ترخیص شدند و ۱۵ نفر در بیمارستانها بستریاند.
وی با اشاره به شناسایی 3 مورد جدید در ۲۴ ساعت گذشته به مبتلایان ویروس کرونا از بین 41 آزمایش انجام شده، گفت: از این تعداد یک نفر از بیرجند، یک نفر از قاین و یک نفر مربوط به طبس است.
مهدی زاده با اشاره به اینکه در ۲۴ ساعت گذشته فوت جدید در استان نداشتیم، افزود: تعداد فوت شدگان ناشی از ویروس کرونا در خراسان جنوبی ۴۲ نفر هستند.